jump to navigation

Velkommen til min blogg! 22 november, 2008

Posted by Kjell Brataas in Introduksjon.
Tags:
trackback

Dette er første gang jeg lager en blogg, så leserne må nok regne med noe prøving og feiling i starten. Målet mitt er å bruke bloggen til å spre noen tips, erfaringer og betraktninger om noe av det jeg har en spesiell faglig interesse for – spesielt bruk av Powerpoint og nye medier. Jeg vil også skrive om andre Microsoft-programmer jeg bruker mye som Word, Excel og OneNote, i tillegg til andre pc-relaterte tips og idéer + erfaringer rundt iPod/iPhone. Det blir nok også noen mer personlige betraktninger. Tips og kommentarer mottas med takk.

Kommentarer»

1. Lena - 24 november, 2008

Gratulerer med blogg! :)

2. Sandra - 25 november, 2008

Gratulerer så masse! :o)

3. Tracy - 27 november, 2008

Interesting!

4. Tor Midtbø - 1 desember, 2008

Grattis med blogg!


Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

